A házhoz szállítás menete
A kézbesítési címre való szállítási díj rendelésenként egységesen 1.399 Ft.
Igen, csak ennyi! 🙂
Futár partnerünk az érkezés előtt e-mailben értesít, illetve ha mégsem talál a helyszínen, felhív, hogy új időpontot egyeztessen.
Ha helyes címet és telefonszámot adsz meg, akkor biztosan a Neked legjobb időpontban és helyen fog keresni.

Erős falú, natúr kartondoboz takarja majd megrendelésed, aminek tartalma nincs feltüntetve a futár számára, így teljes inkognitóban kapod kézhez a rendelésed.
Ha a csomagod elérhetőségi probléma miatt visszakerül a futárcég raktárába, vagy a feladói raktárba, akkor felveszik veled a kapcsolatot, hogy pontosítsák a kézbesítési helyszínt, telefonszámot, vagy épp az időpontot.
A kiszállítást végző futárcégek, a legtöbb esetben nem fogják tudni teljesíteni az egyedi kézbesítési igényeket (Pl.: “csak 18 óra után vagyok otthon”, “Reggel 5:30-kor tudom átvenni”, “Hozzák fel az ösvényen az erdőbe”, “13 óráig az egyik címen, 13 óra után egy másik címen tudom csak átvenni” stb.)
Ha a csomagod elérhetőségi probléma miatt visszakerül a futárcég raktárába, vagy a feladói raktárba, akkor felveszik veled a kapcsolatot, hogy pontosítsák a kézbesítési helyszínt, telefonszámot, vagy épp az időpontot.
Ilyen esetben sajnos újraszállítási, kezelési, és tárolási költségek felszámítására kell számítanod.
A kiszállítást végző futárcégek, a legtöbb esetben nem fogják tudni teljesíteni az egyedi kézbesítési igényeket (Pl.: “csak 18 óra után vagyok otthon”, “Reggel 5:30-kor tudom átvenni”, “Hozzák fel az ösvényen az erdőbe”, “13 óráig az egyik címen, 13 óra után egy másik címen tudom csak átvenni” stb.)
Át nem vett csomagok esetén:
Ha Megrendelő személy/ Címzett hibájából (átvételt megtagadta, nem kereste) a csomag átvétel meghiúsul, úgy a csomag visszaérkezik a raktárba.
Ebben az esetben, a megrendeléskor elfogadott szerződési feltételek szerint, a Vevő/ Megrendelő vállalja, hogy megtéríti a szállítási és visszaszállítási, adminisztrációs és kezelési, valamint csomagolási többletköltségeket, amelyek annak következtében keletkeztek, hogy nem vette át, vagy nem fogadta el a szállítást.
Ilyen esetben az alábbi költségekkel kell számolni:
Egy termék visszaszállítási és csomagolási költsége együttesen: 54.500 Ft.
Adminisztrációs díj: 38.000 Ft/ megrendelés.
Az át nem vett csomag(ok) visszaszállítási, adminisztrációs, kezelési, és csomagolási költségeket kiszámlázzuk a Vevőnek, amennyiben nem kerülnek lemondásra a csomagfeladás előtt, hiszen ilyen sajnálatos esetben, a Megrendelőnek kártérítési kötelezettsége keletkezik.

Személyes csomagátvételre, jelenleg sajnos nincs lehetőség.
A rendelések feldolgozási/ gyártási ideje 1-2 munkanap.
A házhoz szállítási idő, minden termék esetében várhatóan 5-10 munkanap.
A rendelésedben megadott email címedre elküldjük a rendelésed nyomkövetési számát (fuvarlevél szám), és a hozzá tartozó linket, amivel figyelni tudod, hogy merre tart a csomagod.
A futár, a kézbesítés előtt értesítő e-mailt fog küldeni a rendeléskor megadott e-mail címedre, ami a kiszállítás várható idejéről tájékoztat.
Ha szükséges, akkor telefonon is kereshet egyeztetés céljából.
Nagy leterheltségű időszakokban (pl. Karácsony előtti 4-6 hét), a logisztikai cégek ünnepi/ nyári pihenése alatt, vagy esetleg egy fuvarvállalati sztrájk miatt a kiszállítás csúszhat néhány munkanapot.

Házhozszállítás területei
A termékek házhoz szállítását nemcsak Magyarországra lehet kérni, hanem az EU összes tagállamának országába (kivétel: Bulgária, Málta, Ciprus).
Magyarország területén kívülre történő szállítás előtt kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot.
Kérjük, hogy a szállításhoz szükséges címadatokat kiemelt figyelemmel töltsd ki, hiszen ezt továbbítjuk a futárcégnek. A helytelenül megadott címadat és/vagy telefonszám miatti károkért, avagy elérhetetlenségből adódó károkért nem vállalunk felelősséget.

Webáruházunkban 3 db fizetési lehetőség közül választhatsz:

Bankkártyával a Stripe biztonságos rendszerén tudsz fizetni.
Sikeres tranzakció után már indítjuk is a csomagod a megadott címre.
Banki átutalás

A megrendelés elküldése után emailben elküldjük az átutaláshoz szükséges adatokat.
Amint megérkezett az összeg, elindítjuk rendelésed a megadott szállítási címre.
Bankkártya

Bankkártyával, a Stripe biztonságos rendszerén tudsz fizetni.
Sikeres tranzakció után már indítjuk is a csomagod a megadott címre.
Utánvétes fizetés
Az utánvétes fizetést csak Magyarországon tudjuk biztosítani.
A fizetés kézbesítéskor, a futárnál történik, akinél van lehetőség készpénzzel, vagy bankkártyával is fizetni.
Az utánvétes fizetés kezelési díja 13.990 Ft.
Az utánvétes fizetéssel rendelt termékek esetén, 2 munkanappal hosszabb a szállítási idő.
Banki átutalás

A megrendelés elküldése után emailben elküldjük az átutaláshoz szükséges adatokat.
Amint megérkezett az összeg, elindítjuk rendelésed a megadott szállítási címre.
Bankkártya

Bankkártyával, a Stripe biztonságos rendszerén tudsz fizetni.
Sikeres tranzakció után már indítjuk is a csomagod a megadott címre.
Részletfizetés
A részletfizetést csak Magyarországon tudjuk biztosítani.
Az első részletet, azaz 60.000 Ft-ot előre utalással kérünk fizetni, majd a fennálló összeg fizetése kézbesítéskor, a futárnál történik.
A részletfizetés kezelési díja 13.990 Ft.
A részletfizetéssel rendelt termékek esetén 5-7 munkanappal hosszabb a szállítási idő.
(150.000 Ft összeg alatti termékek esetén, a részletfizetési mód nem érhető el.)

A megrendelés elküldése után emailben elküldjük az átutaláshoz szükséges adatokat.
Amint megérkezett az összeg, elindítjuk rendelésed a megadott szállítási címre.

Bankkártyával a Stripe biztonságos rendszerén tudsz fizetni.
Sikeres tranzakció után már indítjuk is a csomagod a megadott címre.
Ha a fenti fizetési módok számodra nem megfelelők, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk.

A megrendelés elküldése után emailben elküldjük az átutaláshoz szükséges adatokat.
Amint megérkezett az összeg, elindítjuk rendelésed a megadott szállítási címre.
(Bankzárás utáni utalás esetén, az összeget a következő munkanapon, reggel 8 óra után látjuk.)
Utánvétes fizetésre sajnos nincs lehetőség.


A teljes weboldalon a Let’s Encrypt Authority által hitelesített 256 bites SSL titkosítást használunk.
Ezáltal oldalunkat 100%-ig biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül böngészheted.
Ha Chrome böngészőt használsz, a bal felső címsorban egy kis, zárt lakatot és “A kapcsolat biztonságos” kiírást kell látnod, ha rákattintasz.
Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy nálunk teljes biztonságban használhasd bankkártyádat a vásárláshoz, hiszen kártyaadataid vagy jelszavaid hozzánk el sem jutnak.

A pénztár oldalon a “Megrendelés elküldése” vagy “Fizetés” gombra kattintva megkapjuk a vásárlói adatokat, a szállítási adatokat, a megrendelt tételeket, és azok mennyiségét.
A sikeres fizetés után kb. 30 perc áll rendelkezésre, hogy még időben jelezz nekünk e-mailben bárminemű módosítási vagy törlési igényt a rendeléseddel kapcsolatban. (Természetesen a rendelés után a rendszer küld visszaigazoló e-mailt.)
A rendelést leadását követő 30. perc után érkező módosítási, törlési, kiegészítési kérelmeket már nem tudjuk kezelni, hiszen a rendelés teljesítése megkezdődik.
Rendelés törlése vagy módosítása:
A megrendelést és fizetést követő kb. 30. perctől megkezdődik a rendelésed teljesítése.
A TPE babák többsége nem előregyártott termékek, hanem a rendelésben leadottak szerint (típusa, neme, magassága, stb.) kerülnek előállításra friss TPE szilikonból.
Továbbá a rendelésben lévő szállítási címre megkezdődik a fuvarszervezés, és a kiszállítással megbízott futárcég díjainak előre kifizetése.
Minden esetben a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelve alapján járunk el.
(További információ az ÁSZF-ben található.)
100% nyugalom garancia
RENDELJ MOST MAGABIZTOSAN

Megkaptad a terméket, de nem tetszik, vagy mégsincs rá szükséged?
Semmi gond!
A terméket van lehetőséged visszaküldeni, és vételárat visszakapni, a csomagátvételtől számított, legkésőbb 14. napon.
Ez ügyben kérjük írj nekünk a hello@szexbabadepo.hu email címre.
