Pénz visszafizetési garancia

1. Milyen garanciát vállaltok?

100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így ki tudod próbálni a terméket, és ha nem lennél maradéktalanul elégedett, az árát visszakapod. (További információk az ÁSZF-ben.)

2. Hogyan tudom nektek visszaküldeni a terméket?

Kérlek, vedd fel a kapcsolatot velünk az ugyfelszolgalat@szexbabadepo.hu email címen és segítünk. Visszaküldést megelőzve kérjük a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tőlünk vásároltad. A vásárlásodat igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki neked a rendelés során megadott email címre. Az elállás jogával a csomag kézhezvételétől számított 14 napig élhetsz.

3. Kit terhel a visszaküldés költsége?

Termék visszaküldése, a saját költségeden történik.

4. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 15 napon belül, megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk, vagy készpénzben visszaküldjük Postán (amelyik számodra szimpatikusabb).

5. Milyen terméket tudok visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie, ahhoz, hogy visszavegyétek?
A visszaküldött termék nem lehet megrongált, vagy használt. Ha a termék kipróbálásra került, és csupán 10%-a lett felhasználva, akkor még visszajár a termék 100%-os vételára. 10%-ot meghaladó felhasználás esetén nem tudjuk visszautalni a termék vételárát, így a termék a költségeden újra kiszállításra kerül.
6. Mikor nem tudom nektek visszaküldeni a terméket?
A vásárlást követő 15-ik napon túl, illetve ha a fenti kritériumoknak nem felel meg a termék.
7. Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?

Kérlek, írj nekünk e-mailt az ugyfelszolgalat@szexbabadepo.hu email címre, és nagyon szívesen segítünk, ha lenne kérdésed.

Fontos az alábbiakat is tudni:
  • A visszaküldési szándék megküldése után tudjuk a visszaküldött termék(eket) átvenni. (Kérjük, mindenképp írj nekünk az ugyfelszolgalat@szexbabadepo.hu e-mail címre ez ügyben.)
  • Utánvétesen visszaküldött csomagot nem veszünk át.
  • Ép állapotú, tiszta, hiánytalan, terméket tudunk visszavenni teljes áron.
  • A termék(ek) visszaküldési címét, válasz e-mailben küldjük meg (,ami a szolgáltató székhelye).
  • A csomagküldemény kiszállításakor (kézbesítési kísérletkor) történő visszautasítása, nem egyenlő az elállási nyilatkozat (visszaküldési szándék) benyújtásával.